6/7
2012-07-06 / 23:03:37 / Allmänt

Hejsan!
 
Idag är det äntligen fredag, min tidiga dag och vi har haft 8 barn!
gick vid 14:15 idag istället för 15! Så nice.
Åkte hem och sen var det bara att börja att möblera om!
Jag och Viktor har varit lite less på sovrummet, så vi bestämmde oss för att möblera om!
Tyckte det faktiskt blir rätt bra, får se hur länge vi har såhär innan vi lessnar;)
 
Åkte sen på Ikea och köpte ett skrivbord så nu kan jag också äntligen sitta vid skrivbordet och slippa ha datorn liggandes på golvet och damma!
 
Här kommer lite bilder!
 
 
Vi ska ta bort tavlorna som sitter ovanför datorerna och sätta ovanför sängen!
Sen ska Viktor flytta om sina kepsar och hörlurar , liten samling va;)? haha
 
Igår boka jag flygbiljett hem till Östersund så den 24e Juli kl 18:00 flyger jag från Arlanda! :)
 

0 Kommentarer



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här: