4/7
2012-07-04 / 21:41:31 / Allmänt

Underbara Stockholm, och underbara sommarvärme!
25 grader och idag har man fått färg!!
 
Idag åkte vi till Skansen med våra 13 barn, det var KAOS, det var barn överallt, turister och ja, det var inte så kul.
Inte så kul heller för våra barn.
Slutade iaf 15, åkte hem och la mig på baksidan , låg till 17 ungefär i bikini! så nice!
Tog sen på mig träningskläderna och traskade ner på gymmet och körde ett hårt träningspass.
 
Sen kom Sammy hit, så då gick vi ner till fotbollsplanen och lira lite fotboll!
så kul och härligt väder!
åkte sen på MAX och Sammy bjöd oss på en Lyxshake, sjukt god, Viktor tog jordgubb och jag choklad.
sjukt mättande.
 
Nu är vi hemma, och ska krypa ner i sängen snart.
Imorgon är en ny dag och snart är det helg! Imorgon är det en vecka kvar tills jag går på semester.
Gud vad jag längtar!!!!!!!!!!
 

0 Kommentarer



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här: