25/7
2012-07-25 / 15:46:32 / Allmänt

Löning?
eller så inte, jag får min inatt;)
Fick riktigt bra lön också, sjukt glad:D!
 
Hade svinkul igår:D
Emma,Magnus och Diana kom och hämta mig på flyget!
Åkte hem sen till Torvalla för att byta om snabbt och sen åkte vi hem till Emma och fixa oss och drack! Hade as kul med tjejerna<3
Tog sen taxi ner mot Stråket, dansa loss och hade jättekul, träffa massa folk också:D så kul!!
 
Ikväll kommer älsklingen med flyget, dock så kan jag inte följa med och hämta han då jag fixat klass för alla 3 BF klasserna! Vi ska förfesta i stan.
Ska bli riktigt kul att träffa alla, tråkigt att vissa inte kan komma bara.
Sen blir det ner mot Stråket för att fortsätta kvällen!
 
Nu kommer mamma och pappa snart hem, sen ska jag fixa mig inför kvällen, Mia & Johanna kommer hit sen!
 
puss
 

0 Kommentarer



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här: