22/7
2012-07-22 / 22:32:00 / Allmänt

Varit en lugn dag idag,
solade i 3h och kan säga att jag blev hyffsat röd i ansiktet.. fick lite färg iaf!
Åt lite lunch, sen drog jag och tränade 1h, så skönt! Hade hela gymmet för mig själv också. haha..
Sen blev det tvättstugan, 16-20! Så nu är all tvätt tvättad, skönt!

Sen har jag bara tagit det lungt, råkade somna förut när jag låg och läste, så sov ungefär 1h.
Imorgon kommer älskling hem:D han har bara varit borta en dag, känns som 1 vecka, saknar han så mycket.

Imorgon blir det till att packa klart det sista sen bara ta det lungt.
Tisdag tar jag arlanda express som går 16:20 från centralen, sen går flyget 18:00! Emma och Magnus ska hämta mig på flyget sen kommer bästa vän och sen blir det förfest hos Emma, sen stråket! Längtar:)

Bästa vän och jag för precis 1 år sen=)

0 Kommentarer



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här: