17/7
2012-07-17 / 10:53:48 / Allmänt

Det är så undeeerbart med semester!
I söndagsnatt kom Emma och hennes Magnus hit.
Perfekt nu när Viktor är borta på jobb också, behöver inte känna mig så ensam;)
Men saknar han så mycket!!
 
Igår klev vi upp tidigt sen tog vi djurgårdsfärjan över till Grönan, vi åkte hem 21, haha snacka om att man var trött.
Åkte massa karuseller, åt och drack gott:D
Underbar dag! Riktigt varmt och skönt också.
 
Idag får vi se vad som händer, jag ska iaf gå och köra ett gympass nu.
Ska bara få i mig lite kaffe och en banan först, sen blir det en riktigt frulle!
Ska också åka och handla lite idag:)
 
Snart åker jag och Viktor hem till Östersund, ska bli så kul att träffa alla vänner, sen åka och mysa i stugan!
 
Laddar upp lite bilder från grönan senare idag/ikväll!
 
trodde jag skulle dö när jag åkte den här.
Finns en film också, haha emma filmade när vi åkte rätt ner.
Man hör mig långa vägar, kan ju säga att folket som stod i kö för att få åka blev nog lite rädd..

0 Kommentarer



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här: