11/7
2012-07-11 / 18:24:27 / Allmänt

Åh den här jäkla medicinen gör mig så trött och slö, har så ont i ryggen fortfarande.
Hade de inte varit för den här jäkla antibiotikan jag äter nu hade jag tränat idag!!
skit också , skit!
 
Men jag känner att jag måste ta det lungt nu,
Igår blev det massa bak.
lite misslyckande och vi har nu konstaterat att våran ugn är trasig!
Så nu blir de att ringa till fastighetsskötaren och be om en ny!
 
Philiadelphiabullarna blev jättegoda och Kärleksmumsen=) inte morotstårtan.
 
Imorgon är det semester. Kan inte förstå det själv.
och älsklingen kommer hem, som jag saknat honom.
Kommer krama ihjäl och pussa på han imorgon:)
 
Ska iaf dammsuga och torka golven sen!
Har så förbannat ont i ryggen, ska nog ringa sjukvårdsupplysningen och fråga hur länge man kan ha såhär ont.
=(
 

0 Kommentarer



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här: