Nytt år, nya möjligheter!!
2012-01-02 / 15:50:14 / Allmänt

Hoppas ni hade ett bra Nyår!!
Haha, jag hade det, och mysigt!:D

Igår gjorde man inte många knop, låg i sängen/soffan hela dagen och kvällen, gick och la sig vid 22.

Men idag har jag varit ut till IKEA kungen kurva och köpt tv-möbel, tog taxi och bar den själv! fyfan.
Imorgon ska jag iaf iväg till förskolan och träffa Chefen och prata lite mer om tjänsten osv.
Låter i.a.f possitivt så det är bara att hålla tummarna.

Känns som jag inte hade så mycket mer att skriva om just nu.

Ni får gärna kommentera om det är något ni vill jag ska skriva eller berätta om, eller något ni undrar över ;)?



Nu ska jag ta en dusch, kan lägga ut lite bilder senare från jul/juldagen :)


1 Kommentarer
Anonym:

Jag är lite nyfiken på din flytt och allt det där. Berätta! Roligt att läsa om :)



SKRIVET DEN: 2012-01-02 KL: 20:19:40



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här: