Happy
2012-01-17 / 21:10:57 / Allmänt

Hej allihopa.

Ni kanske undrar vad jag håller på med ;)?
Har inte skrivit så mycket, men jag bor i Stockholm nu och är jätteglad.
Har fått en tillsvidare tjänst på en jättefin förskola på Södermalm heltid alltså, det är jättekul.
Jag har jobbat med barn och barn med särskilda behov av stöd nu i 3 år och trivs jättebra med det, skulle såklart vilja testa på något annat.
Som att jobba på klädaffär, det är något jag alltid velat.
Men eftersom jag har mest erfarenhet av barn så sökte jag det här nere i Sthlm, och jag fick det direkt, av massa andra sökande.

Man vet aldrig vad som händer sen och vad jag söker eller vad jag kommer plugga sen.
Men just nu är jag jätteglad att jag fick jobb så snabbt , och idag har jag skrivit in mig på gym, ska bli sjukt skönt att börja träna igen.

Just nu är jag i.a.f världens gladaste tjej!


0 Kommentarer



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här: