<3
2012-01-13 / 22:04:51 / Allmänt

Idag är det 3 månader sen du försvann från oss Mattias.
Helt ofattbart.
Har inte gått in i mitt huvud att du inte finns längre.
Kommer aldrig förstå det som hände, allt är så jävla orättvist.

Jag var hos min kompis i Uppsala och det första jag ser när jag loggar in på fb är en länk där en har lagt upp och skrivit" Hemskt"
Klickar direkt och ser att det står att en 20 åring har blivit skjuten till döds och är från Kungsör.
Det första jag gör är att hyperventilera och sen grinar jag och sen skriker jag.
Jag går direkt in på din sida och alla har skrivit.
Ringer mamma och skriker och grinar och dom visste redan om det, och pappa var påväg upp till jaktlaget.
Jag ångrar att min pappa inte var med och jaga, min pappa är snart 60 år och han har jagat sen han var liten.
Jag vet att det här aldrig hade hänt om han hade varit med. Han är världens hårdaste när det gäller jakt. Han brukar alltid vara med och jaga men han var inte det.
Pappa var så stolt över dig Mattias, han prata så gott om dig varje gång ni jagat och han kom hem.


För mig känns det som du alltid kommer vara i Häggnäset..
Du skicka alltid sms till mig när du skulle upp när det var påsk/jakt eller något annat . Blev så glad.
Kommer aldrig glömma när vi hade efterfest i vår stuga och du satt verkligen och berätta hur lycklig och glad du var för att du hade träffat Sofia. Du satt i flera minuter och berätta hur fin och snäll hon va.
Du sa till mig , Marielle du måste komma ner till oss och träffa Sofia , du kommer tycka om henne.
Du hade rätt.

För mig är det så svårt att förstå.
Finns så mycket bilder på oss från när vi va små och lekte i stugan.
Jag kommer aldrig glömma dom roliga dagarna.

Var du än befinner dig, så hoppas jag att du har det bra.

Vi alla saknar dig Mattias.
<3


0 Kommentarer



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här: