26/1
2012-01-26 / 09:07:24 / Allmänt

Hej,

Inatt har jag sovit så himla bra, mår lite bättre idag.
Håller på kokar lite vatten, ska dricka lite te, köpte två jättegoda i Östersund nu innan jul, polkagrissmak och choklad med grädde. dör bara man luktar. Så goda.

Känner att jag lägger ut sjukt lite bilder här, haha.
Min digitalkamera lämnade jag kvar i Östersund, dessutom är den helt trasig, linsen vill inte åka ut och den har hakat upp sig helt.
Får helt enkelt köpa någon ny snart, eller se om jag kan fixa den andra.

Får använda mobilen så länge.

Ska bara ta det lungt idag, vila ordentligt! , har varit ganska stressad, allt är så nytt fortfarande, men börjar lugna ner mig nu.
Så inte så konstigt att man blir slut i kroppen och blir sjuk.

Bott i Stockholm i 3 veckor, blir det imorgon,
helt sjukt att man bor här, fick jobb direkt, skrivit in mig på gym efter bara några dagar och är lyckligt kär..
Känns så jävla underbart.




Mums:)

0 Kommentarer



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här: