22/1
2012-01-22 / 13:51:49 / Allmänt

Hejsan!

redan söndag igen, hatar att helgerna ska gå så fort..
Men det är kul att jobba också, allting är så nytt och det är kul!

I fredags hängde jag med syrran, och igår körde vi en PW 9.4 km blev det, riktigt skönt.
Sen åkte jag hem och duscha och gjorde iordning mig, åkte sen till syrran där jag , Cattis och Erika blev bjudna på tacos, det var jättemysigt , vi drack vin och hade mysigt. Sen kom Mimmi också.

Vi drog sen till Vassa Eggen, skit nice ställe:)

Åkte hem vid halv 2, och la mig.
Idag har man tvättat och sen bara tagit det lungt.

Imorgon ska jag börja gymma, slutar 15 så direkt efter jag har slutat ska jag gymma.

puss , nu ska jag mysa :')


Mimmi, Jag & Syrran=)

0 Kommentarer



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här: