SJUK!
2012-02-20 / 08:29:28 / Allmänt

IGEN!??

så jäkla less är jag, var sjuk för ungefär 3 veckor sen. och Viktor var hemma förra veckan men eftersom jag smittade honom så tänkte jag att jag blir nog inte sjuk igen eftersom jag nyss varit det?
Ne men okej då bli man sjuk igen.

Snoret rinner som en fontän och hostan blir bara värre och värre.
sitter här i sängen och mår illa, känns som jag ska spy när som.

När man väl kommit igång med träningen riktigt bra också så ska man bli sjuk.
Jag hatar det, har aldrig varit såhär sjuk på länge.

Måste springa ner på affären och köpa alvedon,nässpray kanske kanjang också.
Nu ska jag bli frisk och sen vill jag inte bli mer sjuk.

hatar den här jävla dryga förkylningen. kan knappt andas .. hörs nu ska jag snyta mig för 50e gången.

2 Kommentarer
Anonym:

jaa 29:- :D det var i eskilstuna för dom hade nån vinter utrensning på tuna park.



SKRIVET DEN: 2012-02-20 KL: 16:10:20 URL: http://sofiahellbom.bubbleroom.se
Marre:

Ja, hellre små bröst och fit än stora bröst och knubbig! :p



SKRIVET DEN: 2012-02-21 KL: 15:18:44 URL: http://maaarree.blogg.se/



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här: