Less!!
2012-02-07 / 21:09:58 / Allmänt

Är så less!!
As ont i halsen nu och snorig igen..
Skulle kanske skippat att träna i söndags när jag kände att jag hade liite ont i halsen.
Trodde jag skulle dö imorse, hade så jäkla ont i halsen och helt tjock i halsen. :( jag som vill TRÄNA!!!
Får ta det lungt denna vecka. Vägra bli sjuk ..

Får vila upp mig ordentligt och se fram emot ett grymt och hårt träningspass nästa vecka eller i helgen. Jag hoppas det inte blir värre!!!

Idag stängde jag , åkte sen hem och åt soppa, skönt för halsen. Ligger och myser i min one piece nu bara..
Imorgon har jag öppning så det betyder tidig dag, därefter ska jag hänga med Caroline en tjej som jobbar deltid på min avdelning .. Svin kul !!!!

Den 5e mars ska jag få gå på ett info/ möte som handlar om autism .. Jag jobbar just nu med ett barn som har det .. Så intressant, ska bli kul att få lära sig mer :)

Ne nu blir det mys innan jag ska sova!

Tog en bild på håret igår, såhär långt har jag nu, sen får vi se om ungefär 2 v hur det ser ut efter att ha använt ricinoljan 3 gånger/veckan!


0 Kommentarer



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här: