före&efter
2012-02-22 / 15:34:03 / Allmänt

Här kommer bild på håret efter jag har andvänt ricinolja, sjukt dålig bild jag knäppte nyss, men det har faktiskt blivit längre och jag känner skillnad på håret också!

Så lite mer har det växt efter bara 2 veckor, jag kommer fortsätta använda tills det är slut:)



Haha hitta ett par byxor i garderoben som jag alltid hade förut.
Dom är verkligen hur baggy som helst på mig nu och jag måste använda skärp för att dem ska sitta åt.
Egentligen är det midjebyxor men jag använder dom som lite baggy byxor nu.
Jag hade storlek 40 förut på byxor.
Men har nu 36/38.
Vikten spelar egentligen inte så stor roll.. Jag tycker det är kul när man provar ett klädplagg och man tycker det sitter alldels för stort på en men satt alldels tight förut. typ som dessa byxor

Tänkte bara visa Er här!


alltså titta byxorna. Dom är verkligen hur stora som helst och i rumpan. Dom bara hänger.
btw fy så blek jag är, måste besöka ett solarium!



3 Kommentarer
Marre:

Grymt bra jobbat! :)



SKRIVET DEN: 2012-02-23 KL: 18:31:36 URL: http://maaarree.blogg.se/
marielle:

tack så jättemycket Marianne:D Vad glad jag blir!!!!



SKRIVET DEN: 2012-02-23 KL: 19:49:36 URL: http://mariellesanna.blogg.se/
saga:

Jävlar vilken skillnad! Du ser fantastiskt ut :D Fast det har du ju alltid gjort. Jag försöker verkligen gå ner jag också men har nog väldigt svårt för det:/ Jag tränar 4-5ggr i veckan, äter väldigt få kolhydrater (ingen pasta,potatis elr ris) och försöker verkligen hålla mig ifrån gosaker. Hur lyckades du? :)



SKRIVET DEN: 2012-02-25 KL: 10:42:28 URL: http://sagaskrypin.blogg.se/



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här: