9/2
2012-02-09 / 19:20:10 / Allmänt

Den 13e har jag bott i Stockholm i en månad :D!
Känns faktiskt riktigt roligt.
Är jätteglad att jag flyttade ner hit från Östersund..

Inser verkligen vilket bra val jag gjort. Jag älskar Stockholm och tycker det är en underbar stad.
Jag har kommit in i mitt jobb riktigt bra nu.
Igår sa min arbetskollega.
Marielle vet du , jag är riktigt glad att du har börjat hos oss.
Det värmer verkligen. Så kul!

Imorgon är det fredag... igen .. Känns som att veckorna går sjukt fort.
Den här helgen ser jag framemot sjukt mycket. Ska bli så himla kul!

Är arg för att jag inte kan gå ner till gymmet och träna skiten ur mig.
Jävla förkylning.
Fyfan vad jag ska träna skiten nästa vecka!
Är så peppad!!!

Hjärtat är i globen och tittar på hockey, och jag sitter här och myser, precis masserat in håret med ricinolja och ska sen ta en varm och skön dusch. Men nu ska jag ta reda på disken!

Puss



2 Kommentarer
Anonym:

vart gjorde du dina akryl naglar i östetsund? vad kostar det? var det värt? hur länge sitter dom?:)



SKRIVET DEN: 2012-02-09 KL: 20:25:19
marielle:

Hej:)



Jag gjorde dem hos salong Bibbi, men hon håller inte på längre. nytt set kostade 600 något sen gick jag och gjorde underhåll 1 gång i månaden som kostade 400 något. Det var värt pengarna:) Dom sitter på rätt bra och länge. Men någon gång gick en nagel av men då var det bara att fixa ny tid och fixa den =)



SKRIVET DEN: 2012-02-10 KL: 15:47:37 URL: http://mariellesanna.blogg.se/



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här: