5/2
2012-02-05 / 13:38:16 / Allmänt

Hej!!

Vaknade vid 9:30 imorse, gick upp och baka scones som blev värdelösa, satte ugnen 125 grader istället för 250 haha...
sämst, så dem blev inte alls bra, bättre lycka nästa gång.
Drog iaf ner och träna på gymmet, sprang 5km körde rodden 2000 m sen massa magövningar.
Så nu känner jag mig duktig.

Peppar för en ny jobbvecka och träningsvecka!!
Håller på att tvättar nu också.

Mammsen ringde förut och dom kommer förhoppningsvis komma ner första helgen i Mars, ska bli jättekul!!
Få ner lite mer saker också.

Igår köpte jag Ricinolja, som dom flesta börjat med nu verkar det som, skitbra för håret och det blir tjockare och växer fortare än vanligt.
Man ska massera in oljan i hårbotten sen ska det sitta i ungefär 30-40 min.
Massera sedan in shampoo när du ska tvätta ur, skölj inte innan med vatten utan ta shampoo så all olja försvinner, sen tvättar du som vanligt med balsam.
Jag hoppas det funkar:D




folk som lagt ut på internet efter att ha andvänt ricinolja.
Ni kan söka själv före&efter så kan ni se alla resultat :)

0 Kommentarer



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här: