28/2
2012-02-28 / 18:50:49 / Allmänt

Hallå!

Hur mår ni?
Själv mår jag jättebra och känner mig frisk, men har inte tränat än.
Ska nog gå iväg och träna på torsdag, men får börja lungt som sagt. Ska bli kul!=)

Imorgon slutar jag tidigt, då tänkte jag åka hem och städa för nu är det kaos och trångt i lägenheten då Viktors mamma sover här och hennes kompis. haha så det är fullt hus här nu hos oss.
Men alltid kul med besök!

Vaknade upp imorse av snö och slask. Usch.
Men sen där på förmiddagen kom solen och allt försvann och det har varit jättefint väder.
Är så glad att det inte är någon snö här nere. Helt underbart att våren är påväg.

Idag sökte jag semester inför Påsk, vet redan att jag fått ledigt. Åker hem till Östersund den 3e april sen åker vi upp till stugan den 4e april, och sen åker jag hem den 10e till Stockholm. Ska bli så himla kul att åka upp till stugan och köra lite skoter och umgås med alla kusiner och hela familjen.
UNDERBART!

Sen har jag också sökt semester inför sommaren, blir 4 veckor:) härligt!

Idag fick jag på mail att det är 100 kr rabatt på väskor på accent.
Jag har hittat två som jag tycker är snygga och som jag ska köpa på fredag då jag slutar tidigt.





3 Kommentarer
Anonym:

vart köper du ditt choklad och grädde te:)`?



SKRIVET DEN: 2012-02-28 KL: 21:48:27
T-bane ligisterna:

HITTADE DIG VISST MARIELLE :)) MUHAHAHAHAHAHAHHAHAHAH..



SKRIVET DEN: 2012-03-03 KL: 17:06:37
marielle:

HAHAHAH.. skämtar du med mig eller :D



SKRIVET DEN: 2012-03-06 KL: 19:49:59 URL: http://mariellesanna.blogg.se/



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här: