26/2
2012-02-26 / 13:14:01 / Allmänt

Hejsan!

Hur underbart väder är det inte i Stockholm idag.
Solen skiner och all snö och slask är borta.

Idag har vi varit på Ikea, jag ,viktor och hans mamma!
Fått en stor maskros lampa. Skitfina är dem, försökte montera men vi gav upp.
haha. Viktor mamma får göra det. Ser ut som det tar ganska lång tid också.

I veckan har alla Stockholmare sportlov också, så kommer nog bli ganska lungt på jobbet.
Plus att det ska bli hur fint väder som helst.
Hoppas denna vecka som kommer gå fort för på fredag kommer bästa mamma och pappa, och på lördag ska jag och syrran gå på Avicii i Globen.
Kommer bli hur kul som helst!!

Sen ska jag börja träna lite lätt till veckan, onsdag eller torsdag och jag ska fan inte bli sjuk igen.

Denna låt kommer spelas mycket i sommar tror jag, iaf hos mig!
Jag tänker, sena sommarnätter, fest,sol,värme,kärlek!


0 Kommentarer



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här: