22/2
2012-02-22 / 11:40:34 / Allmänt

Hallå!

Hur mår ni?
Jag mår lite bättre idag, så imorgon blir det jobb!!
Har tryckt i mig en rejäl frukost och massa vitaminer.

Igår åt jag faktiskt en semla, tycker faktiskt inte det är så gott?
aja den får jag träna bort när jag blir riktigt frisk.

I helgen kommer Mimmi ner till Stockholm, så på fredag om jag känner mig pigg ska jag ut och äta middag med Elin & Mimmi, ska bli jättetrevligt, kul med lite kompisar från Östersund:)
Dock bor Elin här, så himla kul=)

I måndags och igår var det hur fint väder som helst här i Stockholm och det kändes verkligen som vår, solen var jättevarm och det droppade från taken.
Då känns det förjävligt när man är inne en hel dag och är sjuk.
Men idag känns det lite bättre att vara hemma eftersom det är världens sämsta väder, det är grått och regnar.


ge mig kroppen.
jag vill träna.

0 Kommentarer



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här: