18/2
2012-02-18 / 20:33:38 / Allmänt

Hejsan alla fina!

Vad kul det är när ni kommenterar och särskilt skriver och undrar om träningen!

Får se om jag lägger ut bild som ni vill ;)
Igår blev det en lugn fredagskväll!
Jag stängde sen åkte jag till Liljeholmen och köpte nya bh:ar som jag skrev om innan. Synd att brösten ska försvinna bara när man går ner i vikt haha!

Sen åt vi kina mat! Jättegott!
Imorse vakna vi vid 10 jag drog på mig tränings kläderna, och gick ner till gymmet, sprang 3 km och körde crosstrainern, rodde och massa styrka på slutet.
Tränade på tom mage vilket ska va bra har jag hört.
Men funkar inte riktigt på min kropp då jag spydde efter jag sprang som en idiot. Trodde jag skulle dö så var tvungen att gå på toa.
Var helt slut och kände mig helt färdig i kroppen.
Aldrig mer träna på tom mage iaf!

Åt sen iaf en riktigt rejäl och god frukost, fil och müsli , äggmacka och kaffe :)

Viktor städade hela lägenheten medans jag tränade, sen var vi och handla lite och jag lagade mat! Tacos wraps och en god sallad till det!
Svin gott!

Ikväll ska vi bara mysa , mysa och mysa!
Viktor du gör mig alldels varm!
Love <3


0 Kommentarer



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här: