15/2
2012-02-15 / 19:12:41 / Allmänt

Halloj!

Igår när jag kom hem från jobbet börja jag med maten, hasselbacks potatis och stekte kottleter och åt sallad till! Mums:)
Tycker verkligen att alla <3 dag är sjukt överskattad som jag skrev innan!

Jag tycker man ska visa kärlek varje dag! Isåfall har jag tur som får ha alla <3 dag varje dag:')
Får höra fina ord varje dag och det är det viktigaste!

Idag öppnade jag, när jag slutade åkte jag hem direkt , bytte om och gick ner till gymmet, sprang 5km på 30 min på hastighet 11.0 sen rodde jag och körde styrka! Helt slut var jag! Men sjukt skönt :D
Imorgon blir det träning igen!
Snart helg igen, blir en lugn och skön helg med träning :)

Nu ska jag pyssla om min älskling som är sjuk!

Puss :)


0 Kommentarer



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här: