13/2
2012-02-13 / 17:06:04 / Allmänt

Hejsan!

Idag har det varit en sjukt jobbig dag på jobbet.
Är helt slut ..
plus att jag öppnade, så det kändes skönt att gå hem 15 idag.

Skippar träningen idag då jag känner att jag vill bli helt frisk, alltid när jag varit förkyld och börjat träna direkt när det känns som jag är frisk så har det börjat om från början igen. :(
På onsdag då jag slutar 15 ska jag gå ner till gymmet och köra, ska ha tränat 4 pass innan denna vecka är slut iaf! Mitt mål är att träna 3-4 pass i veckan. Då är jag nöjd:)

Imorgon är det mysfaktor i hela Sverige eller?
Tycker alla <3 dag är lite överdrivet, att man ska behöva visa mer kärlek till varandra på en speciell dag.
Nä ?
haha.. Tur jag får kärlek och fina kommentarer varje dag från min älskling hihi:)
Är världens lyckligaste med dig Viktor<3

Nu ska jag gå ner till affären en sväng, sen ska jag börja laga mat och proppa i mig massa vitaminer.

puss :)




0 Kommentarer



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här: