11/2
2012-02-11 / 09:33:57 / Allmänt

Hallå!!

Ligger i sängen och myser, själv:)
Viktor och Sammy har dragit iväg med bilen och skulle åka till lager 157.
Orka inte följa med, ville bara sova ut, men kunde såklart inte det när dom åkte.
Men ligga kvar i sängen och inte känna stressen över att kliva upp tidigt.

Ska snart koka ägg och ta lite fil och ta en kopp kaffe!
Idag blir det häng med bästa syrran, vi ska fika och bara snacka massa skit;)

Hade jag inte varit förkyld så hade jag gått ner till gymmet nu och kört ett morgonpass!
På måndag hoppas jag att jag är frisk, jag vill träna då!!

Här har ni en GRYM house lista från Spotify , man blir så pepp på fest, sjukt bra låtar!

Puss vi hörs sen!


hah, en bild sist från när jag var på Berns, :)nykter?

0 Kommentarer



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här: