27/12
2012-12-27 / 23:12:36 / Allmänt

Hallå :)
Har inte haft någon tid till att skriva här men nu har jag :)

Haft en underbar jul med min familj och älskling <3 juldagen var superkul och träffa massa folk :)
Älsklingen åkte ner idag till Sthlm medans jag flyger ner med bästa vän på söndag :)
Nyår tillsammans med varandra också :) ska bli suuuuper kul.
Fått jättefint julklappar och det jag önska mig!! Och så underbart fina julklappar av min fina Viktor :)! Usch så han skämmer bort mig! Precis om en vecka har vi 1 år tillsammans också! Längtar <3

Ikväll har jag varit hos Therese och hängt där ! :) imorgon åker vi familjen till Bydalen för att åka skidor en hel dag :) underbart typ 3-4 år sen sist ! Jag ska åka bräda :) blir kul!!!

Nu ska jag sova 7:45 ringer klockan!
Puss :)


0 Kommentarer



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här: