15/12
2012-12-15 / 20:47:10 / Allmänt

Hallå :)

Lördag och jag har haft en underbart mysig dag !! Dock vädret !! Usch:)

Vakna vid halv 10 idag, gick upp och gjorde frukost till mig och älskling :) titta samtidigt på mysteriet på Greveholm! Tycker julkalendern är svinbra :D och dom har verkligen lyckats!
Så kul att det är samma skådespelare med också!
Dom borde köra Sunes Jul nästa år ;)

Vi åkte iaf in till stan vid 12 eftersom vi skulle gå och se The Hobbit halv 1 och den är ju 3h lång! Men riktigt jäkla bra :) vi såg den i 3D också!!
Gick sen och tog en fika och hade så mysigt:) har nyss ätit en chiladas med tacogratäng och annat gott i och sen sallad och lite vin på det:)

Nu ska vi fortsätta mysa :)
Jag är så lycklig med dig Viktor!! Du är mitt allt och jag tänker aldrig släppa dig<3

1 vecka kvar tills vi bilar upp till Östersund:)
Så skönt att allt löste sig till slut!


0 Kommentarer



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här: