12/12-12
2012-12-12 / 19:49:26 / Allmänt

12-12-12 ja vad häftigt det är då=)
Alla har lagt ut bilder på  fb där visa  har friat och förlovat sig!!
 
Kommer va  glad den dagen min älskling kommer med en ring och frågar om förlovning;)
 
För mig har denna dag varit sådär!
Var bra tills jag kom hem , sätter på mig tränings kläderna och ska gå ner för att köra ett svettigt pass!
Men bryter istället ihop och gråter floder.
Nu vet vi inte ifall vi kan åka hem till jul då Viktors kompis bil pajat och gått sönder och kommere få en ny kärringbil som inte ens finns bagage att lägga i!!!!
Alla tågbiljetter och flyg är slut!!!
 
Men har dom tur va hört med massa folk  så nu håller vi tummarna på att det fakttiskt löser sig !:)
Annars vet jag inte riktigt vad jag gör.
 
sket därifrån i träningen idag och får ta nya tag imorgon!
snart helg igen. 
 
sen bara 1 vecka kvar att jobba!!!
 
puss!
 
bjuder på en fin bild på älsklingen <3

0 Kommentarer



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här: