6/8
2012-08-06 / 16:58:42 / Allmänt

Hallå!

Nu är man äntligen tillbaka till underbara huvudstaden Stockholm!
Känns underbart, har inte heller kunnat skriva nånting här då vi var en hel vecka i Viktors sommarstuga, fiskade, åkte båt, grilla, drack vin och myste, spelade spel och kollat OS.
Vi har haft 2 soldagar. så jäkla tråkigt, sen har de bara varit grått och regnat.
Nä nästa sommar blir det att åka hem direkt efter stråket!

Nästa måndag börjar jag att jobba, känns sådär.Men blir nog kul.
Träffa bästa Agnes också:D
Utomlandsresan som jag ville åka på har jag och älsklingen bestämt för att vi tar en vecka i Oktober då det börjar bli lite kallt här.
Vi håller på funderar just nu på var det blir!

Lägger upp lite bilder från vistelsen i Östersund ikväll eller i veckan.

Katterna blev glada igår när vi kom iaf, så gosiga är dem, dom har verkligen saknat oss, och dem har fått lite för mycket mat också, så nu är dem lite tjocka.. haha!
Själv ska jag börja med träningen imorgon. -4kg ska bort! semester kilon;)

Hörs!

0 Kommentarer



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här: