30/8
2012-08-30 / 18:11:21 / Allmänt

Happ, då var det helg igen!
och jag klagar inte! Riktigt nice.
Agnes sista dag hos oss imorgon också:( suck...........
 
Har nyss ätit och sitter just nu med hårinpackning.
Tränade innan och satan vad bra det går, Konditionen är på topp och jag känner mig så jäkla stark! Så kul:)
Körde mycket styrka också! Är väldigt nöjd med denna veckas träningspass som jag hunnit med.
 
Ni kanske kommer ihåg när jag skrev att jag skulle springa tjejmilen?
Det är nu i helgen bara 1 mil , jag springer ju det på gymmet och inga problem alls, men under semestern har man ju inte tränat så jättemycket och jag kände då att nä jag får helt enkelt avboka det,
hade kunnat springa det för skojs skull, men om jag vill springa ett lopp så vill jag göra det seriöst och kunna springa 1 mil på under 1h.
Så det blir inget tjejmilen, men jag bor ju faktiskt i Sthlm och dem har väldigt många lopp!
Så ännu är det inte försent;)
 
Nu ska jag mysa med Viktor och bara ta det lungt, imorgon börjar jag 9 vilket betyder att jag får sova till 7:30! underbart:)
 

0 Kommentarer



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här: