29/8
2012-08-29 / 20:20:48 / Allmänt

Hej!

Igår var jag och Agnes på Gröna Lund, och såg Lasse! Hur underbar som helst, han leverar alltid bra och hans låtar är så underbara!
Träffade Sofia där också, jättekul att ses Sofia, men jag hoppas du vill komma hit snart så vi kan köra utgång ;)!

Sluta tidigt idag, gick direkt hem och bytte om till träningskläder, träna stenhårt! kommer alltid ur från gymmet dyngblöt av svett!
Underbart.
Imorgon blir det ännu ett pass!

Lagade iaf mat när jag kom hem, ett av Agnes recept, en tacorätt, med ris , riktigt gott!
Sen städa jag också, och nyss låg jag och vila, råka somna i 30 min.
Imorgon är det redan torsdag, åh så härligt!
Inga planer än så länge, fårse vad som händer denna helg!

På fredag slutar Agnes hos oss, åh hur ska jag klara mig utan dig Agnes, vi som stöttat varandra med måltiderna och pratar alltid massa strunt! Vill ju jobba med dig!!!
Men glad att du fått en heltidstjänst på en annan förskola, tur det är jättenära!:)

Nu ska jag mysa med älsklingen och sen titta på Svenska Hollywoodfruarna som man missade igår.

puss:)

1 Kommentarer
Sofiahellbom.bubbleroom.se:

Ja! Jag funderar att komma efter nästa löning kanske? :) puss



SKRIVET DEN: 2012-08-30 KL: 12:51:18



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här: