27/8
2012-08-27 / 18:04:50 / Allmänt

Åh, helt slut efter ett härligt träningspass och satan vad mina nya hörlurar är grymma!
älskar basen och att jag kan ha högt och slipper höra gymmets dåliga musik!
 
Nu är jag riktigt motiverad!
Ska snart börja med maten, det blir ris och korvstroganoff!
Var och stor handlade igår så nu är kylen och frysen fylld!
 
Imorgon har jag stängning på jobbet sen åker jag och Agnes till Gröna Lund för att se Bästa Lars Winnerbäck som spelar! Kommer bli mysigt:)
 
Har inte så mycket annat inplanerat denna vecka förutom jobb och träning då:)!
Måste hitta en ny och snygg höstjacka!
Har ni några bra förslag på hemsidor osv så länka gärna:)
 
Snart kommer älsklingen hem så dags att börja med maten!
 
pusspåer!
 
bjuder på en härlig sommarbild från Viktors sommarstuga:)
 

0 Kommentarer



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här: