22/8
2012-08-22 / 17:13:13 / Allmänt

Hallå!

Hur mår ni?:)
Med mig är det bara bra, slutade tidigt idag, och när jag kom hem satte jag igång med städningen, så nu är det färdigt!
Igår tränade jag efter jobbet, gick skitbra!!:)
Sprang 5 km sen rodde jag 2000 och sluta med magövningar!
Nu jäklar ska jag komma igång med träningen igen :)

Tar en vilodag idag från träningen och kör istället ett pass imorgon!
Får se vad jag och älsklingen hittar på ikväll!:)
Snart är det helg igen, gud vad härligt!
Veckorna går ju farligt fort! Dock likaså helgerna.

Kanske skriver något senare ikväll!:)

pusspåer!

1 Kommentarer
Marre:

Ja, det är ett grymt pass! Började i våras :)



SKRIVET DEN: 2012-08-25 KL: 08:30:39 URL: http://maaarree.blogg.se



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här: