20/8
2012-08-20 / 18:35:09 / Allmänt

Hallå!

Idag har vi haft lungt på jobbet! Men vi har det alltid lungt :) Vi har världens finaste och gulligaste barn, jag och Agnes har haft ansiktsmålning med barnen också, haha!
Ni vet sånt som dem bruka köra med på Mc-Donalds osv.
Dom älskar det.!

Sov skit dåligt inatt också, så orkade inte med något träning idag.
Men ska försöka få in 3 pass denna vecka.
Har jag tränat 3-4 så är jag nöjd!
Så imorgon efter stängning ska jag dra mig mot gymmet!
Det är sjukt varmt och bra väder i Stockholm, 25 grader.

Så otroligt skönt!:)

Ikväll blir det Robinson, och sen är det massa andra bra program som börjar!

Nu ska jag mysa mig ner i soffan och ta det lungt.
Imorgon har jag sovmorgon!:)

0 Kommentarer



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här: