19/8
2012-08-19 / 19:26:51 / Allmänt

Hallå!
 
Min helg och vecka har varit underbart bra!
Bättre start på jobbet kan man ju bara inte ha!:)
I onsdags blev det utgång men en nykter och såg SEBJAK!
I fredags blev det en utgång med Agnes och vi såg John Dahlbäck och igår var jag och älsklingen till Gamla Stan och åt på Vapiano! så gott.
Efter det promenerade vi in till Kungsträdgården där NAUSE och John DeSohn spelade samt Basto!
Vilket drag dock så är det ju UNG08 så ni kan ju gissa åldern på alla. haha herregud.
Men det var riktigt grymt.
 
Vi åkte sen hem och myste ner och i sängen.
 
Ni kanske också undrar hur det gick med min soldusch.
Var första gången jag gjorde det, gick fort och ser ut som varit utomlands.
dock tycker jag att bemöttande hade kunnat varit bättre!
 
Efter 2a dagen så ser allt naturligt ut, man ser lite väl brun direkt när man gjort de och smutsig, men eftersom man inte får duscha direkt och måste vänta 8-12 timmar.
Men jag är jättenöjd med resultatet:)
 

0 Kommentarer



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här: