25/4
2012-04-25 / 20:22:04 / Allmänt

Hallå!!
Onsdag och min tidiga dag!
Slutade 15, sen gick jag till Hornstull där jag solade i 25 min :) börjar faktiskt få färg nu!
Älskar stället, 25 min för 50:- så bra och billigt!
Ska nog sola på fredag också!!

Efter solningen åkte jag hem, bytte om till träningskläder och sen gick jag ner på gymmet!
Jag var helt själv haha :) körde så jäkla hårt, kröp ut från gymmet!
Går sjukt bra med träningen! Tränar 4 gånger i veckan, och det har jag gjort! Ligger och slöar i soffan nu, åt spagetti bolognese till middag ! Mumma:)

Imorgon är det lön, blir en sväng på Liljeholmen och köpa smink sen på lördag blir det lite mer shopping med Agnes:)
Fick ett presentkort av älsklingen i måndags, hade tränat och står och blåser håret så ligger det ett paket på sängen, så gulligt :) presentkort på Gina!

Ska bli skönt med långhelg, ledig mån tis nästa vecka!! Wiiho

Igårkväll hängde jag med Elin, vi åt nybaktbröd, drack thé och prata hela kvällen! Mysigt!!:)


0 Kommentarer



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här: