22/4
2012-04-22 / 16:56:08 / Allmänt

Halloj!

Söndag igen då, helgerna bara rinner iväg, tur att veckorna också går fort! haha..
Har varit och solat idag i Hornstull, sen handlade jag lite och nu lagar jag massa matlådor till älsklingen, är jag inte snäll?, stuvade makaroner får han och köttbullar och sen fläskfilé och till det får vi se vad jag gör:)! hiih

Han är och tittar på fotboll, faktiskt Östersund som spelar, skulle också med först men det är så dåligt väder och jag orkar inte stå ute och frysa:).

Har planerat lite inför nästa helg, ska bli kul!
På lördag ska jag och Agnes en tjej som börjat jobba halvtid hos oss dra in på stan tidigt, sen ska vi gå och vina och sen köra utgång! Ska bli riktigt kul, var faktiskt längesen nu=)!!

Nu ska jag fortsätta i köket ;)

puss vi hörs!!!!


<3

0 Kommentarer



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här: