21/4
2012-04-21 / 20:46:41 / Allmänt

Hallå!

Gud vad jag är dålig på att skriva här, men ibland orkar jag verkligen inte.
Har tränat som en tok denna vecka, tränade även idag, klev upp 9:30, gjorde mig en smoothie sen stack jag till gymmet, körde som en galning och hade hela gymmet för mig själv en halvtimme! riktigt nice haha=)

Har bara tagit det lungt den här helgen, bakat massor, inte jag som ska äta, utan folk som kommer hit och Viktor.. haha..
Ne men lite gott i frysen vill man ju ha;)

Har förästen inte shoppat några kläder denna månad alls, tycker jag varit sjukt duktig faktiskt;)
, så jag längtar till lönen som kommer på torsdag!!
Har gått och tittat på så mycket jag vill köpa.
Så på lördag ska jag åka in till stan och bara pröva massa kläder och shoppa massa! :)

Sen är det Valborgsmässoafton snart också, då blir det nog party, men undra var :)?

Jag ser fram emot MAJ månad iaf!!:)


saknar dig Malin! tänker på dig massor också.
Finns här för dig min vän!<3



0 Kommentarer



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här: