11/4
2012-04-11 / 18:29:18 / Allmänt

Hallå!

Nu var det längesen jag skrev här!
Igår åkte jag från Östersund, tåget gick 17:12 och var i Stockholm 22:33 , tog tunnelbanan hem, så var hemma sent. och var jättetrött.
Var så skönt att träffa älsklingen! som jag saknat honom! <3

Öppnade idag också, tur att vi har haft lite barn, det är ju fortfarande påsklov.
Har tidigt dag på fredag med. Så skönt med kortvecka.

Har haft det underbart uppe i stugan, pimplat, kört skoter, fest med släkten, grillat, och haft det UNDERBART!
Skönt att vara tillbaka nu i Stockholm!
I helgen blir det lungt och ska bara mysa, sen börja träna! Mår jättebra, men jag stukade min fot helgen innan jag drog till Östersund,så gör fortfarande ont så jag hoppas det blir bättre för jag vill springa!

Har nyss packat upp väskan och ätit middag.
Nu ska jag ta mig en dusch sen kommer älsklingen hem då blir det massa mys!!!

Jag lägger upp lite bilder från påsken här senare! Blev bara några 100 pics haha:)

Hoppas ni mår braaa:)

puss!

0 Kommentarer



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här: