sjuk!:(
2011-09-13 / 19:09:34 / Allmänt

Hallå!

Är så less just nu, har haft min dator inlämnad pga att laddaren pajade igen?
sluta funka bara sådär.
Har fått tillbaka den nu, men måste lämna in den imorgon för högtalaren i datorn har slutat funka bara sådär också.
Åhhh..
Har just nu inget internet hemma heller, för mathias har lämnat tillbaka raotern som var hans mamma.
Så vi måste ha tillbaka den andra som ska vara här i lägenheten.

Stanna hemma från jobbet idag, har kallsvettas och haft typ migrän hela dagen idag.
Ska vara hemma och vila imorgon med.
Stressar alldels för mycket nu inför flytt och allt.
Denna månad är verkligen kaos.
Orkar inte :( fyfan vad jobbigt.

Var till bästa Therese som fyller 20 idag, GRATTIS gumman<3
Hon fick en fin bukett med blommor sen ett presentkort på bolaget såklart;)
Sen bokade jag en resa med Viking Line en båttur på fredagen när vi är i Sthlm , så den 4e november ska vi åka lite båt, äta god mat och dricka gott sen när vi är tillbaka i Sthlm på kvällen blir det nog utgång;)
Åh vad kul det ska bli!

Har även bokat en biljett ner till Uppsala den 13e Oktober, tors-sön då jag ska umgås med Malin! Var så himla längsen så jag kände att jag var tvungen.
Blir så fullt upp nu dem sista 2 veckorna i sept så jag behöver nog det..

Hade nog inte så mycket mer att berätta.
Ska försöka bli så frisk som möjligt nu så jag kan vara med och fira bästa Therese på fredag då det är planerad utgång!
Sen vill jag börja med min träning.

Ne nu ska jag föra över alla mina saker på en exgternhårddisk så inte allt försvinner ifall det skulle ske.
Inte så kul. Sen mys med min älskling!

Hoppas ni mår bra, och jag vet att jag har sjukt tråkig blogg.

:)


1 Kommentarer
therese:

tack så mycket för allt vännen. jag längtaaar! älskar dig bästa vän.



SKRIVET DEN: 2011-09-13 KL: 20:38:04



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här: