Jag lever!
2011-09-20 / 22:47:48 / Allmänt

Heej !
Ville bara säga att jag lever, skriver just nu från Mathias dator,eftersom min fortfarande är inne på lagning, ljudet har slutat funka.
Skulle vara nice ifall dem hörde av sig ganska så snart.
Har massa roliga bilder att visa er från mina 2 senaste utgångar:)
Livet rullar på,vi packar, och ska flytta till helgen. Blandade känslor.
Jag flyttar till Krondikesvägen häri Östersund, i en 2a!:)
På måndag håller alla tummarna för mig, skriver mer om det och hur det gick på måndag kväll!
I helgen blir det flytt, sen sova hos mamma o pappa, lugn helg!
Ska träna och bara ta det lungt nu tills jag åker till Malin den 13e Oktober då det blir en partyhelg!:))
Ne nu ska jag sova jobbar imorgon 6:45-16 sen blir det träna på badet och sen flytta kartonger.
GODNATT:)<3

0 Kommentarer



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här: