fredag!
2011-09-09 / 19:21:12 / Allmänt

Hallå.
Bästa dagen på hela veckan enligt mig då!
Ska bli så skönt med helg!
Har tränat otroligt lite denna vecka,mår nästa dåligt? haha..
Till veckan börjar jag med hårdträning och då menar jag verkligen hårdträning!!
Regnat hela veckan och jag har varit så deprimerad utav det och andra saker,men nu är jag på topp igen och känner att jag vet att detta kommerbli bra och jag kommer göra allt för att detta ska gå.
Finns ingen person som kan göra mig negativ, se saker positivt för då funkar det! OKEJ..
Dessutom har jag cyklat varje dag till jobbet,men denna vecka har jag tagit bussen hela veckan för det har regnat varje morgon,men hur lat?
Nu skiter jag i om det regnar. Cykla ska jag tills det börja bli vinter.
Slutade 13:30 idag men haft 4 barn idag så fick gå 13,så skönt!:)
Drog en sväng på stan också, köpte en poncho två mössor och ett par nya svarta jeans för 199 på gina, sjukt vad jeans är billigt nu, gina och cubus har sjukt bra pris på jeans!
Ne nu kommer älsklingen hem snart , vi ska äta godmat och mysa.
Imorgon kommer min älskling Therese hem, det blir massa mys och vinmys antagligen en liten utgång ;)
pusspåer
saknar bara liiite.. eller ganska så mycket.

0 Kommentarer



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här: