7/9
2011-09-07 / 22:23:50 / Allmänt

Hallå!

Har nyss tittat på Svenska Miljonärer.
Alltså fyfan i satan i gatan, vad sjuuukt.. Jag är så jäkla avis på dem där människorna, samtidigt beundrar jag dom så sjukt mycket!! Alltså tjänar verkligen flera miljoner och tjänat helt normala löner från början.
Och sen blivit så där grymt Rika, så sjukt sköna människor:D Där ligger dem inte på latsidan.

Stör mig sjukt mycket på alla som tror dom är rika men tar typ lån och flaschar med pengar.
Eller lånar från sina föräldrar.
Vad fan jobba själv och tjäna dina egna jävla pengar så kan du köpa vad fan du vill sen!

Så känner jag.
Ett program som jag kommer följa garanterat!
Nästa vecka ska gulliga bloggaren Foki va med, snyggt att hon börja blogga typ 2009 och är miljonär och 91a liksom. Inte så dåligt va... ehäää nä.

Har i.a.f jobbat idag och sen var jag upp på Skopunkten och fyndat nya skor! Äntligen.

Köpte dessa




Blev ett par nya stövlar eftersom mina på jobbet är så sjukt äckliga och fula och haft sen gymnasie tid.
Fick dem dessutom gratis. thank uuuu skopunkten:)

0 Kommentarer



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här: