6/9
2011-09-06 / 19:13:00 / Allmänt

Halloj!

Dålig uppdatering här på bloggen känner jag men så får det vara ibland.
Idag har jag jobbat 6:30 - 15:30 hyffsat slut när man kommer hem, värre blir det när det är grått och trist ute.
Men man får väl se det positivt istället :)

Igår åkte vi och storhandla på Willys handlade typ hur mycket som helst, 7 kassar, så jäkla billig affär!!!
Har även fått en lägenhet som vi ska flytta in i en 2a :) as nice. Var och titta på den i söndags, medans vi bor i den så står vi först i kö på andra lägenher. Så detta är bara tillfället!

Nu har man kommit igång med träningen igen, SKÖNT!
ätit massa mat och skit i Turklandet men det ville jag unna mig som sagt;)
nu blire hårdträning och allt ska bli som vanligt igen, på torsdag blire Golds som det nu heter och inte Step in, men jag tränar kvar på badet:) grymt!

Imorgon blir det skoköp efter jobbet, ska dra på skopunkten och fynda mig lite skor, nya höstskor! SUGEN:)

Här kommer lite bilder från mammas fest från i lördags!



















0 Kommentarer



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här: