30/9
2011-09-30 / 17:39:29 / Allmänt

Hejsan!

Idag fick jag sluta halv 1, cykla direkt hem och vilade, helt slut.
Fyfan är så less att jag inte kan träna, sprang på löpbandet här i lägenheten i veckan, har bara blivit sämre av att jag gjorde det. Bra marielle.
Nu måste jag bli frisk!!!

Drog sen ner till stan och shoppade liteee till..
En kofta till Malin, eftersom dom inte har RUT mfl i Uppsala, haha.. lite roligt, Östersund brukar ändå vara den staden som inte har några affärer som alla andra har.
Sen kötpe jag en mysig tröja jag med därifrån, ett par bruna skinnbrallor och en pälshalsduk!:)
Kan ta kort på allt jag shoppade igår och idag.

Fixade även internet, fyfan vad gött. Men får det antingen måndag eller tisdag. Trådlöst, bästa hastigheten osv.
Så nu är det fixat.

Blir som sagt en lugn helg.
Men imorgon ska det bli mysigt att få mysa med mina goskusiner.
hihi:)

Jag längtar till den 13e oktober.... :))

1 Kommentarer
malin:

tack igen gumman :D



ååh jag längtar också! MASSA <3



SKRIVET DEN: 2011-09-30 KL: 19:05:50 URL: http://neverwithoutu.blogg.se/



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här: