29/9
2011-09-29 / 21:51:04 / Allmänt

Hallå!

Har äntligen fått min dator nu, men dock inget internet, så jag kör från min Iphone! Går bra det :)
Ska in på Telia imorgon och kika lite och fråga.

Jag mår hyffast bra i.a.f, har inte skrivit nu på länge.
Är förkyld och känns som det inte riktigt går över. Men det hoppas jag att det gör.
Jag jobbar, och tränar, på det röda löpbandet här hemma hos mig, som pappas snälla moster lämnade kvar!!!!

Ikväll har jag och Therese varit på stan, det var kvällsöppet, mysigt.
Köpte två par jeans, 1 par skinnbrallor, och 2 blusar och ett linne.
Supernöjd.

Förra helgen flyttade jag från Storgatan till Krondikesvägen 29B, så nu bor jag på den adressen, i en 2a.
Jätteskönt, har inte kommit iordning med allt ännu, men det blir nog fint snart.
Sov hemma hos mamma och pappa och det blev en otroligt lugn helg.
Imorgon öppnar jag 06:30 och jobbar till 13. Ska få sluta tidigare eftersom jag jobbat över nu idag osv.

Och på lördag morgon ska jag cykla till mina kusiner i Torvalla, ska vara barnvakt.
Ska även sova där, hur mysigt som helst, så det blir en lugn och mysig helg:)

Ska lägga upp massa bilder sen när jag har snabbare internet sen ta bilder på hur jag bor nu!

puss:)







hahha.. mer kommer

0 Kommentarer



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här: