Turn it down!
2011-10-08 / 13:32:30 / Allmänt

Hallå..

Igår kom Therese hit, vi drack 2 glas vin och myste och prata massa strunt!
Hur mysigt som helst, kollade på idol också.

Hade en jättemysig kväll med min finaste<3

Vaknade halv 10 idag, så skönt att sova ut!
Gick upp och gjorde en mysig frukost till mig och Therese. hihi:)
Hon åkte för ett tag sen.

Snart kommer mamma och pappa och hämtar mig, vi ska åka på en affär där dom har massa inredningsaker. :) Kommer inte ihåg vad den hette nu, den ligger en bit utanför Östersund.
Sen ska dem hjälpa mig att bära ner massa kartonger ner till förrådet.

Sen har jag inte planerat min dag/kväll.
Fårse vad jag hittar på!



2 Kommentarer
Anonym:

Vad har hänt med din pojkvän?du skriver aldrig om honom..



SKRIVET DEN: 2011-10-08 KL: 19:52:25
Anonym:

Ingenting har hänt :)

Förutom att han bor hemma hos sin mamma. Han har inget jobb just nu.

Man behöver väl inte skriva om sin pojkvän hela tiden i bloggen:)



SKRIVET DEN: 2011-10-09 KL: 16:50:16



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här: