sunday!
2011-10-09 / 18:30:21 / Allmänt

Hallå:)

Sov hos Mathias igår, så blev en lugn och mysig lördagskväll!
Vi tittade på film!

Idag har jag varit på EM med mamma och pappa, dom köpte en ny matta och en lampa.
Jag drömde mig bort ett tag och ville ha massa saker. :)

Sen åkte vi hem hit till mig och drack kaffe och sen hjälpte pappa mig med en hylla som han satt upp i köket.
Har sen tagit det lungt, suttit och tittat på Gossip girls. Har inte sett klart säsong 4 än, men nu har jag sista avsnittet kvar.
Säsong 5 har kommit ut så ska bli spännande:D såå bra! älskar serien.

Längtar faktiskt efter denna vecka.
Speciellt på torsdag, då jag åker med tåget 17:22 till Uppsala.
Imorgon jobbar jag 6:30-14 , sjukt jobbigt att öppna en måndag.
Ska även försöka få tid hos frissan som är i andra huset vid mig här där jag bor.
Vill fixa till håret, så det ser jämnare och finare ut med slingorna. Går nog att ordna, frågan är om jag hinner innan jag åker bara! Hoppas:)

Nu ska jag färga mina ögonbryn :)

puss



0 Kommentarer



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här: