Rihanna gör det igen!
2011-10-11 / 19:11:18 / Allmänt

Rihanna gör det igen, fyfan vad jag älskar hennes låtar.
Alltså tänk denna nya underbara låt, fullt ÖS i GLOBEN och bara står och sjunga med och dansa.
Fyfan vad jag längtar.
Alla hennes låtar är så sjukt bra och jag dööööööööööör då jag vet att jag ska se henne om 23 dagar med världens bästa vän Therese!!<3



Annars då..
Har redan börjat packa mina partyyskor och kläder, känns som jag måste vara helt klar med packningen imorgon eftersom jag börjar 7 på torsdag, sen ska jag till frisören 14 och det kunde ta 1-2 h sen skjutsar pappsen ner mig till tågstationen så gäller att man har packat ner allt!!

Imorgon börjar 7:45 - 16 sen har vi föräldramöte:)
Så kommer att bli en lång dag.
Började 11:00 idag, as skönt, klev upp hyffsat tidigt och sprang på löpbandet, och gjorde massa andra nödvändiga saker!

ne snart kommer Therese!
Ha en bra kväll:)

puss

0 Kommentarer



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här: