KRÄKS PÅ SJ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
2011-10-14 / 00:51:50 / Allmänt

Är så jävla less på SJ, mer än en timme försenat.
Kom fram till Uppsala 23:20!!!!!! KUL.
Ska begära varenda liten krona tillbaka..
Fattar inte att dom inte kan fixa sina jävla förseningar.
Det ska alltid vara något när man åker.
Måste man köra gamla tåg då eller????????????????
Vi betalar faktiskt tågbiljettern och har tider att rätta sig efter. Sen när han ropat ut det sista meddelandet att det ligger ett Upptåg framför oss som vi inte kommer kunna köra om för det GÅR tydligen inte men vad bra! Duktigt.

Tycker synd om dem som skulle åka till Sthlm, han sa att dom var tvungen att ligga bakom det tåget enda från Uppsala till Sthlm. Kul.

Skulle kunna skriva så jäkla mycket om hur mycket jag hatar SJ ibland och deras förseningar och gamla och ruttna tåg, som inte ens har värme eller eluttag, det ska man inte behöva fråga om tycker jag.

Är i.a.f hos min Malin nu och ligger i sängen och ska sova så jäkla gott och länge imorgon.
Sen blir det mys på resturang och dricka och skåla och festa och ha världens roligaste helg!!!!

Vi hörs imorgon.
Nu ska jag sova.

puss & godnatt!

1 Kommentarer
Lisa:

inget eluttag på hela tåget?? har jag faktiskt aldrig varit med om. har fått plats utan eluttag men då har jag krävt att få byta. man ska va lite grinig och krävande ibland :) hörde igår att folk snor koppartrådar från järnvägen vilket gör att tågen inte kan köra på rälsen, så det är en anledning till alla förseningar. sjukt att folk snor skiten och sjukt att det ska spela så jävla stor roll om lite koppar försvinner!



SKRIVET DEN: 2011-10-19 KL: 20:00:10



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här: