fixar och donar!
2011-10-04 / 20:39:32 / Allmänt

Hallå!:)

Idag har jag jobbat, gick jättebra.
och känner mig redan mycket piggare! Skönt.
Är så sugen på att dra på badet nu och träna, eller sätta upp löpbandet och springa!
Tyvärr så kan jag inte det.. får nog vänta tills slutet av helgen eller i.a.f början av nästa vecka, då jäklar!

Jag som kommit igång med träningen så himla bra:) älskar det!

Slutade i.a.f vid 16, sen kom mamma, vi åkte på Dollar och köpte lite nödvändiga saker, sen nya gardiner till köket och så.
Möblerat om lite i vardagsrummet, ser lite bättre ut.
Men är inte som jag vill ha det riktigt än;)

Men kommer bli bra:D
Imorgon får jag mitt INTERNET!, åh så skönt. Går så himla segt nu när jag kör genom mobilen.

Ne snart kommer Mathias!
Imorgon jobbar jag 7-13:30, skönt att sluta tidigt, ska fixa lite i lägenheten då!:)

puss


0 Kommentarer



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här: