en vecka kvar!
2011-10-06 / 19:15:45 / Allmänt

åhh:)

Idag är det exakt en vecka kvar tills jag åker till Uppsala!
Har jobbat idag, gått bra, förutom att jag har as ont i ena foten..
Igår när jag diska råka jag tappa ett glas i disken och då gick det sönder, och det kom säkert glassplitter på golvet, sen känner jag efter en stund att det gör AS ont. :(

Har inte kunnat gå riktigt på foten idag, har ringt som en idiot till Hälsocentralen, men får man komma fram ELLER?
fyfan vad less man blir alltså.
"För många i kön du kommer inte vidare, slå 1 för akutfall. haha då gjorde jag det men då sa dem" Du kommer inte fram. så tutar det bara. snyggt.

Var nära på att börja och lipa i personalrummet för att det gjorde så ont, satt och försökte få ut skiten.
Aja, fårse om det är något.. från och till det gör ont, gör i.a.f inte ont nu när jag går på den. Men ska ringa imorgon, hoppas jag får en tid!

Haft annars en hyffsad lång dag, 7:45-17:30, hade två barn som gick hem exakt 17:30.
Så är ganska trött.

Men snart kommer Therese, och ska sova hos mig ikväll! Mysigt, hon ska slinga håret på mig sen har vi fått våra skor som vi beställde:D Nice.

Kan skriva lite mer sen!
pusspåer.


0 Kommentarer



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här: